Bestuurslid fondsenwerving

Rotary Doctors Nederland is voor haar fondsenwerving op zoek naar een bestuurslid fondsenwerving, die mee wil werken aan de verdere opbouw van RDN en affiniteit heeft met de doelstellingen van de stichting.

Rotary Doctors bestaat 25 jaar, is een vrijwilligersorganisatie en zit in een veranderingsfase, van doctoren in Afrika, naar duurzaam praktisch onderwijs aan jonge medici.

Profiel bestuurslid fondsenwerving

• Heeft kennis van fondsenwerving
  • Heeft affiniteit met het werkterrein van de RDN
  • Beschikt over uitstekende communicatieve en representatieve vaardigheden
  • Heeft kennis van Rotary
  • Beschikt over voldoende tijd
  • Kennis van communicatie en PR is een pre

Taken

• Ontwikkelen van een aanpak om te komen tot structurele fondsenwerving
  • In overleg met het bestuur contracteren van fondsen en sponsors
  • Het aanvragen en verantwoorden van subsidies
  • Het bestuurslid neemt deel aan de bestuursvergaderingen
  • Het bestuurslid zet zich actief in voor de fondsenwerving van Rotary Doctors
  • Het opbouwen van een netwerk voor fondsenwerving
  • Het bestuurslid is bereid ook andere taken op zich te nemen indien dat nodig is.

Het bestuur komt gemiddeld 5 maal per jaar bijeen en 5 maal per via Skype. De tijdsbesteding is gemiddeld 2 – 4 uur per week.

Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een dame

Bestuurslid bestuurslid Marketing en PR

Rotary Doctors Nederland is voor het vergroten van haar naamsbekendheid op zoek naar een bestuurslid marketing en PR die mee wil werken aan de verdere opbouw van RDN en affiniteit heeft met de doelstellingen van de stichting.

Wij zoeken een enthousiaste nieuwe bestuurder om het nieuwe beleid niet alleen inhoudelijk vorm te geven met het bestuur, maar ook ons beleid, informatie over programma’s op een heldere, aansprekende wijze te communiceren, met vrijwilligers, Rotary, sponsors en belangstellenden

Profiel bestuurslid communicatie en PR

• Kent de wereld van marketing en PR
  • Heeft affiniteit met het werkterrein van de RDN
  • Beschikt over uitstekende communicatieve en representatieve vaardigheden
  • Kan plannen maken en tot uitvoer te brengen
  • Kent alle ins en outs van sociale media
  • Kan met WordPress websites omgaan
  • Beschikt over voldoende tijd
  • Kennis van fondsenwerving is een pre

Taken

• Het bestuurslid neemt deel aan de bestuursvergaderingen
  • Het bestuurslid zet zich actief in voor het vergroten van de naamsbekendheid van Rotary Doctors
  • Website en social media onderhoud

Het bestuur komt gemiddeld 5 maal per jaar bijeen en 5maal per via Skype. De tijdsbesteding is gemiddeld 2 – 4 uur per week.

Bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een dame

Voor meer informatie over deze vacatures bel secretaris Victor Sterk, 06 5334 15 18 en voor solliciteren naar een van de functies mail naar: secretaris@rotarydoctors.nl