RDN 2.0 Kees de Korver…

Nijkerkdag 13 november 2021

Victor Sterk, secretaris RDN

Vorig jaar hebben we onze traditionele Nijkerkdag moeten laten vervallen, dit jaar willen we dat niet nog een keer, dus hebben we besloten dat nu in het najaar te doen. Na meer dan een jaar zonder contacten en uitzendingen zal iedereen het leuk vinden elkaar weer veilig te kunnen ontmoeten. Terug kijken en vooruitkijken: de Nijkerkdag, een dag met een goed reünie gehalte, waarbij eerder uitgezonden collega’s/artsen elkaar weer ontmoeten, maar zeker ook vooruitkijken naar wat ons te wachten staat t.a.v. de komende projecten.

De dag is bedoeld voor allen die op een of andere manier bij de activiteiten van RDN betrokken zijn via de komende of afgeronde projecten, die eerder werden uitgezonden, die voor het eerst werden uitgezonden, die binnenkort graag uitgezonden willen worden, die de organisatie een warm hart toedragen en die graag geïnformeerd blijven over wat er allemaal gebeurt. Het programma staat ook op de externe website van RotaryDoctors.nl, evenals de aanmeldpagina.

09.30 Zaal open, koffie in de hal

10.00 Opening door de voorzitter – Geke Blok

10.05 Gastspreker 20 jaar archief RDN – Peter Kitslaar

10.35 Gastspreker NCD preventie door voeding – Martijn van Beek, directeur Voeding Leeft

11.00 Koffiebreak

11.30 Vooruitblik door onze voorzitter – Geke Blok

12.10 Huisartsen Kenia: vervolg Kilifi 2.0 na evaluatie – Gijs van Dalfsen i.s.m. Marianne Darwinkel en haar opleidingsinstituut in Bomani.

12.30 Tandartsen Ethiopie: afronding fase 1, vervolg fase 2 – Arjun van der Dussen

12.50 Afsluiting ochtendprogramma

Lunch

14.00 Uitreiking RDN beeldjes aan voor het eerst uitgezonden (tand)artsen

14.15 Werksessies (parallel), met koffie of thee

Huisartsenwerkgroep:  Frederique Zweers Talsma, Geke Blok, Jan van der Hoeven, Rob de Vos en Gijs van Dalfsen

Tandartsenwerkgroep: Arjun van der Dussen en Gert Oonk

15.30 Afsluiting per sessie

Locatie: Onze vertrouwde locatie midden in Nijkerk heeft een 2e locatie vlak bij de snelweg maar met dezelfde mensen en dezelfde service als u al jaren gewend bent: Zijdevlinder 180, 3863 HT in Nijkerk Tel: 033 – 24 60 804 (let op dus niet Oranjelaan 10, 3862 CX)
Aanmelden via www.Rotarydoctors.nl op de homepagina.
Deelname kosten €10,-bij vooruitbetaling aan Stichting Rotary Doctors in the Netherlands op rekening, IBAN: NL54 ABNA 0441 6125 55 of contant €15,- in de zaal (we hebben daar geen pin opties).